Direktlänk till inlägg 12 augusti 2013

NezzyAlvis?

Av Nelly Wiklander - 12 augusti 2013 15:27

Hej på er! Ni kanske undrar villka NezzyAlvis är.

Jo det hade vi tänkt att vi skulle förklara för er  

Vi är två tjejer från Norrland :)

Vårat absolut STÖRSTA intressen är fotboll och smink :)

Jag Nezzy har en egen blogg här på bloggplatsen :)

Den heter BeutifulNezzy.

Ja men som vi sa förut så är vårat största intressen fotboll och smink! :)

Inte för att skryta eller nått men vi har ganska mycket smink för att

bara vara 11 år ..

Just nu är vi ihop med varsin gullig kille ..   

**************************************************
*

Men det var detta inlägg och vi hoppas att ni fortsätter att läsa våran blogg! :)


Kramizzar från ozz!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nelly Wiklander - 21 augusti 2013 19:59

Hej!! Idag var det första skoldagen för ig och Nezzy men jag gördetta inlägg:) Först skulle våran rektor prata lite för det gör rektorn varje gång efter sommarloven. Men sen hade vi tävlingar! Jag årkar inte förklara men vi kom iaf på första ...

Av Nelly Wiklander - 15 augusti 2013 18:06

  Hej alla läsare!!! Idag har jag handlatlute på coop så jag gör en haul.... Jag har köpt: Ett penfodral och en kalender........ Penfodralet är oranget och kalendernär vit med en kanin på..... I penfodrale ska jag ha mina pennor, sudd, penv...

Av Nelly Wiklander - 15 augusti 2013 07:42

Hej hej alla kära läsare......  Igår hade jag och Nezzy FOTBOLLS MATCH!!! Vi vann med 11-1. Vi mötte Bollsta! Deras bästa spelare var borta så det blev en änkel match.......... Nezzy är topp och jag är back!   Jag hade iaf jätte kul och jag...

Av Nelly Wiklander - 13 augusti 2013 13:05

Hej bloggen och alla läsare!! Alvis här. Men jag hade tänkt berätta lite om mig och mitt liv;) Jag är 11 år och är ihop! Min kille heter Robin!   På "Allahjärtansdag" har vi varit ihop i två år.....:) Mina fyra största intressen är fotboll, ...

Av Nelly Wiklander - 12 augusti 2013 16:48

Hejj på er♥ Nu är det jag Nezzy här! ♥ Sedan hade jag tänkt att göra en liten haul för att kunna visa er vad jag och Alvis köpte♥ Men tyvärr så kan jag inte visa vad Alvis köpte .. Men hon har ju skrivet på bloggen om ni vill...

Presentation


♥Fashion Is Our Passion♥
Vi är två 11-åriga tjejer som älskar smink och musik♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards